Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 17 april 2017

Challenge vrij

Hoi Allemaal,

De nieuwe Challenge,
Deze keer is die gewoon heerlijk vrij kwa indeling en gebruik materialen , wel met iets van Amy Marieke, jeanine art of Yvonne erop , wat mag jezelf weten ook de hoeveelheid hievan, zou zeggen maak er gewoon iets leuks van.

De prijs:

Deze 2 gave setjes om te dotten, dus vindje dit leuk doe dan gezellig mee.

De voorwaarden:
* Je bent volger van mijn blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats de link van de site  (waar je de creatie hebt geplaatst) via de link onder dit bericht.
* De Challenge sluit: 17Mei om 20.00uur.
* De trekking gaat via random.
Veel succes allemaal en voor vragen mag je altijd even mailen.

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat gaat zeker lukken!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kaartje staat erbij!
    Leuke challenge, bedankt!
    Groetjes en fijne dag verder.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook mijn kaartje geplaatst. Leuk weer om een gokje te wagen.
    Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een mannenkaart met een plaatje van Yvonne gemaakt. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Trijntje, als ik op jou link klik krijg ik te zien dat de pagina niet bestaat. Denk dat je de link even moet aanpassen, kan nu jou kaart niet zien.
      -xx- Jacqueline

      Verwijderen
  5. Mijn bijdrage staat gelinkt, leuke challenge!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook een kaartje gemaakt voor de challenge!! Wel maar een simpel...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...