Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 31 maart 2017

Thuiskom Candy hj145

Wij zijn weer thuis en daarom beginnen we met een leuke thuis komer zullen we maar zeggen.

De Hobbyjournaal 145 is uitgekomen met een hele gave gave mal van Precious Marieke.
Als je de mal koopt krijg je de hobbyjournaal met een speciaal ontworpen knipvel door Marieke erbij.
hier hoef je hem niet te kopen maar kun je hem winnen.
Je krijgt dus de hobbyjournaal 145 met knipvel en de mooie vlindermallen (zie foto).
Ook de leden buiten Nederland mogen meedoen alleen betaal je dan zelf de verzendkosten.

Wat moet je doen om een kans te maken op de prijs?
* Je moet een eigen site/facebook hebben om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van mijn blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Zet deze foto met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog.
* Plaats je naam en de naam van jou site/facebook via de link  onder dit bericht.

(Vergeet niet om ook uw reactie te plaatsen)
De Candy sluit a.s. dinsdag om 23.55 uur.

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Candy Jaqueline. Vlinders zijn altijd super om toe te voegen op je kaart en daar heb je dus nooit teveel van. Af en toe koop ik eens een hobbyjournaal voor mezelf om lekker ideetjes op te doen of een leuk borduurpatroontje uit te halen. Heel leuk om te winnen natuurlijk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige candy Jaqueline. Vlinders heb je nooit teveel, die zijn zo veelzijdig te gebruiken.Het blad ziet er van buiten ook veel belovend uit. Zou dit heel graag winnen.
    Bedankt voor de kans.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, mooie actie! Ook de lijn van Marieke is altijd zo mooi, veel mogelijkheden en mooie plaatjes. En de voorbeeeldkaarten van jou geven er een mooie finishing-touch aan.
    Natuurlijk wil ik wel graag de vlinders winnen om jouw voorbeeldkaart na te maken. De paperpack heb ik al gekocht.๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige candy met de mooie vlinders Jacqueline!
    Daar doe ik heel graag aan mee. Ik zet hem in mijn sidebar.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer lekker thuis bent. Wat geef je daarom een prachtige candy weg. De spulletjes van Precious Marieke zijn altijd prachtig. Dank je wel, ik doe graag mee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie thuiskom prijs hoor. Ik heb de hele set en daarom sla ik deze keer over. Succes voor de andere dames.
    Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke Candy jaqueline, ik waag heel graag een kansje!
    Fijne zondag en lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je erweer bent!
    Leuk dat je ter gelegenheid hiervan een candy weggeeft.
    Ik doe graag mee!
    Bedankt, en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy geef je weg. Erg mooie mallen zitten er bij.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke candy, die je weggeeft. De mallen zijn gaaf hรจ? Heerlijk, vlinders. Altijd zo ontzettend bruikbaar.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful candy again Jacqueline. You are so generous.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! What a candy! Thank you for the chance to win. Zosia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Zofia, I have a button on the right sight for translate the blog, maby is this an option fot you.
      this candy is expired
      -xx- Jacqueline

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...