Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 10 maart 2017

Challenge uitslag,

Het was een hele stille week,daar ik iedere drie maanden een paar dagen in het ziekenhuis lig en daarvoor heel rustig moet doen en daarna erg moe ben.
(Ketamine behandeling)

Maar hier dan wel de uitslag voor jullie van de Challenge.

Omdat er nog wat opstart problemen waren heb ik het volgende besloten, diegene die de moeite hebben genomen krijgen alle drie een mal.

Dora    -      Crealientje     -     Erna

Jullie mogen mij mailen met jullie adres en dan regel ik zsm dat de prijs naar jullie toekomt.


Morgenochtend komt er een nieuwe Challenge op het blog , deze keer hobbydotten met als prijs de Hobbydots kalender met bijbehorende stickers.

Ook  woon ik deze maand 30 jaar samen, ben inmiddels wel getrouwd maar toch, daarom geef ik een groot deel van de serie amy-design-vintage-vehicles weg.

Alleen nog verzinnen wat we daarvoor gaan doen.

-xx- Jacqueline

jacqueline.pannekoek@gmail.com

11 opmerkingen:

  1. Wat super lief van je Jacqueline dat we alle 3 een mooie mal krijgen. Dora en Crealientje jullie gefeliciteerd met je mal.

    Alvast gefeliciteerd met je jubileum en sterkte met je herstel na de behandeling.

    Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je de dames zo verwend!
    Gefeliciteerd met je 30 jarig jubileum en sterkte met je gezondheid.
    Fijn weekend,lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma en voor jou ook een heel fijn weekend nog.
      -xx- Jacqueline

      Verwijderen
  3. Wow...wat gaaf. Heel erg bedank, Jacqueline.
    Gefeliciteerd Crealientje en Erna, veel plezier met de mal.
    Gefeliciteerd met jullie jubileum, 30 jaar samen. prachtig.
    Sterkte met je gezondheid. Het is niet niks wat je telkens moet doen. Wel fijn dat het een gewenste resultaat heeft, toch?
    Ik ga je een mailtje sturen.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacqueline. Ben ik even weer. ik wil je heel graag mailen maar ik kan je emailadres niet vinden. Klopt dat? Zou ik je emailadres mogen ontvangen.

      Verwijderen
    2. Hoi Dora, helemaal onderaan staat mijn mail maar bij deze. jacqueline.pannekoek@gmail.com

      Verwijderen
    3. Dank je wel, Nu zie ik je email adres staan. Ik had het gezien als een soort van handtekening, je naam. Dank je wel voor het nog een keer noemen.
      Er komt een mailtje aan van mij!!

      Verwijderen
  4. Hallo Jacqueline,
    Dank je wel voor de prijs. Ben ik super blij mee!
    Dora en Erna jullie ook gefeliciteerd, kunnen we weer leuke dingen maken.:)
    Jacqueline van harte gefeliciteerd met jullie 30 jaar samen zijn.
    Dan lees ik dat je gezondheid je parten speelt, liefs en beterschap daarmee.
    Goed voor jezelf zorgen hoor!
    Ik stuur je zo een mailtje met mijn gegevens.
    Jacqueline bedankt voor de Challenge, en ik zet je nieuwe challenge ook op mijn blogje om je te promoten.Ik heb nog nooit gedot maar doe zeker weer mee!
    Fijne zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor alle drie de dames. Wat lief Jacqueline dat je hun alle drie een mal stuurt. En jij ook gefeliciteerd natuurlijk, 30 jaar samen wonen is niet niks, zeker tegenwoordig. Ik heb even opgezocht wat je behandeling inhoudt, klinkt heftig dus van harte beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Jacqueline, Op mijn blog heb ik een kaart gemaakt met de stans die je mij opgestuurd hebt. Schitterende stans, Dank je wel.
    Dit is de link:http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/2017/03/kaart-met-katten.html
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...